Hovedsiden
Anett, Stig, Birger, Evert, Erlend & Elise
Anett, Stig, Birger, Evert, Erlend & Elise

Bits & bytes, likes & shares!

I tillegg til skog og mark, er vi også godt representert på "the information highway". Der stiller vi med et lag av engasjerte medarbeidere fra web- og markedsføringsselskapet MarkedsPartner.
27.06.2014
MarkedsPartner har vært med fra starten av da Team Sepura så dagens lys høsten 2011. De promoterte laget på ulike kanaler gjennom hele Team Sepura-perioden, og la ned utallige timer for at laget skulle få et profesjonelt uttrykk.

Etter 2 år med Team Sepura ble både konseptet og navnet endret. Sepura XC Superior kom på banen, og vi gikk da fra å være et amatørlag i landeveissykling til et UCI-registrert terrengsykkellag. MarkedsPartner nølte ikke da de ble spurt om å bli med på reisen videre!

Vi er godt representert i ulike sosiale medier, og MarkedsPartner har vært en god støttespiller for oss der. Siden starten har de produsert 5 ulike nettsider, en for hvert år med Team Sepura, en for Sepura XC og to rittsider (Sepura50 og Sepura XC Skjebergrittet). På disse nettsidene har de hjulpet til med å legge inn og presentere innholdet på en best mulig måte. I tillegg har de hjulpet til med bl.a. opprettelse av blogg og diskusjonsforum, logodesign, presentasjoner og Facebook.

Daglig leder hos MarkedsPartner, Stig Hammer, har følgende å si om samarbeidet:
- Hos MarkedsPartner har det vært stor interesse for både Team Sepura og Sepura XC. Rytterne drives av det samme som våre ansatte ved å være målbevisste, selvutviklende og samarbeidsvillige, så man kan kjenne seg igjen selv om det er på en annen arena.
Vi gleder oss til å følge rytterne i Sepura XC Superior i årene fremover!
"Vi liker at Sepura XC Superior har en så tydelig filosofi om kontinuerlig forbedring. Ingen kan være best fra dag 1, men de som jobber hardt og systematisk blir det ofte til slutt."
- Stig Hammer, MarkedsPartner